درباره وبلاگ


دانشمدی آزمایش جالبی انجام داد. او در میان یک آکواریوم یک دیوار شیشه ای قرار داد، که آنرا به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش، ماهی بزرگی قرار داد وبخش دیگرماهی کوچی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود. ماهی کوچک، تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد، ولی هر بار با دیوار شیشه ای برخورد می کرد، همان دیوار شیشه ای که او را از غذای مورد علاقه اش جدا می کرد. پس از مدتی، ماهی بزرگ از حمله و یورش به ماهی کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم و شکار ماهی کوچک، امری محال و غیر ممکن است. در انتها دانشمند شیشه بین دو بخش آکواریوم را برداشت، ولی دیگر هیچگاه ماهی بزرگ به ماهی کوچک حمله نکرد و به آن سوی آکواریوم نیز نرفت. گرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت، اما دیواری که در ذهن ماهی بزرگ ساخته شده بود.هیچگاه فرو نریخت، دیواری که از دیوار واقعی سخت تر و بلندتر می نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود.
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 46524
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ســـــــرگــــــرمــــــی
بــــرتـریــــن ســـایـت مـطالـــب تـفــریحــــی , ســـرگـرمـــی و دانســـتنـی
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 9:57 ::  نويسنده : NASEH


سامان فوزی، عضو ائتلاف کردستانی در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد: اگرچه جلال طالبانی توانسته بی طرفی را در همه قضایا حفظ کند و اعتماد گروههای ***** در عراق را به دست آورد، اما وی عصای سحرآمیزی در اختیار ندارد تا از آن برای حل تمامی مشکلات عراق استفاده کند.

وی گفت: تنها کاری که جلال طالبانی می تواند انجام دهد فراهم نمودن زمینه دیدار گروههای ***** به منظور برگزاری گفتگوی رودرروی آنها در مورد مشکلات در کشور است.

برخی شخصیتها و گروههای ***** در عراق اکنون معتقدند که بازگشت جلال طالبانی، رئیس جمهور عراق که به منظور معالجه خود مدت 2 ماه است به آلمان رفته، گشایشی در بحران ***** در عراق به وجود آورد.

رئیس جمهور عراق، سال گذشته به منظور پایان دادن به بحران ***** و تنش به وجود آمده میان گروههای مخالف و موافق نوری مالکی پیشنهاد کرد به جای نشستهای دوجانبه و چندجانبه کنفرانسی فراگیر به منظور مطرح شدن همه درخواستها از سوی تمامی گروهها برگزار شود تا در آن بطور آشکار طرحها و درخواستها روی میز گذشته شود و طرفین بتوانند با گفتگوی رودررو راه حلی برای پایان دادن به بحران ***** بیابند.

رئیس جمهور عراق همچنین پس از برگزاری چند نشست گروههای مخالف نوری مالکی با صدور بیانیه ای 8 ماده ای خواستار استفاده از ظرفیتهای قانون اساسی برای حل بحران ***** در کشور شده بود.



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : NASEH

به گزارش شبکه ایران از اوکلاهما نیوز – خودکشی میان سربازان حین عملیات در مرداد ماه نسبت به ماه قبل از آن به دو برابر افزایش یافته است. روند خودکشی در طول سال جاری شتاب بیشتری گرفته و این رهبران پنتاگون را به تعمق بیشتر واداشته است.

نیروی زمینی ، تنها رسته نظامی که ماهانه گزارشی از تعداد خودکشی ها منتشر می سازد ، می گوید 26 سرباز حین خدمت در ماه ژوئیه خودشان را کشته اند که این تعداد در ماه قبل از آن تنها 12 نفر بوده است. به گفته لیسا گارسیا سخنگوی ارتش تعداد خود کشی در ماه ژوئیه بالاترین رکورد در تاریخ انتشار این آمار توسط نیروی زمینی است.

تفنگداران دریائی در ماه ژوئیه 8 خودکشی داشته اند ، دو تا بیشتر از 6 خودکشی در ماه ژوئن. تعداد خودکشی ژوئیه تفنگداران بیشترین عدد در بین همه ماه های سال بود. جمع خودکشی تفنگدارن برای سال 2012 تا این زمان 32 نفر شده است. این عدد برابر کل تعداد خودکشی در این گروه در سال 2011 است. ناوگان دریائی هم آمار خودکشی پرسنل خود را 4 نفر اعلام کرده است.

نیروی هوائی اعلام داشته در ماه ژوئیه شش خودکشی داشته که چهار نفر از ماه قبل بیشتر بوده است.

تعداد خودکشی ها در نیروی زمینی از دیگر رسته ها بیشتر است چرا که اساسا تعداد افراد نیروی زمینی از تفنگداران دریائی، ناوگان دریائی و نیروی هوائی بیشتر است. نیروی زمینی در دهه گذشته افراد بیشتری به مناطق جنگی گسیل داشته که بیشتر خودکشی ها در میان این جماعت است. نیروی زمینی بیشترین تعداد سربازان در عراق و تعداد بمراتب بیشتری سرباز از دو نیروی دیگر به افغانستان اعزام داشته است.

در هفت ماهه اول سال 2012 ، نیروی زمینی رکورد 116 خودکشی در میان سربازان حین عملیات را ثبت کرده است. اگر اوضاع به همین روال ادامه یابد تا پایان دسامبر تعداد خودکشی ها به 200 نفر خواهد رسید.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب